מצגת עסקית ... שיקולים חשובים

מי קהל היעד

האם מדובר בלקוחות, משקיעים פוטנציאליים ? במידה ויש כמה קהלי או כמה תוכניות שונות יש להכין כמה מצגות ולאפיין כל אחת בהתאם למטרה שלה.
במידה והמצגת העסקית המיועדת למשקיע פוטנציאלי רצוי שתהיה יותר תכליתית מאשר מצגת עסקית המיועדת ללקוחות ותמנה נתונים רלוונטים שמעניין את המשקיע

היכן מציגים את המצגת

יש מספר דרכים להציג מצגות עסקיות. האם המצגת תשודר על גבי מסך ? האם היא מיועדת לצפייה במחשב האישי ? האם מציגים אותה במקרן ?

כדאי לדעת מה גודלו של המסך ומהי איכות השידור, אם מצגת עסקית מיועדת לצפייה במחשב אישי או בכל מדיה אחרת .
יש לקחת בחשבון את הסיטואציה בה מועברת המצגת, אם מדובר בתערוכה בה חולפים הרבה אנשים על פני הרבה מצגות עסקיות וחשופים להרבה סרטונים ומידע יש צורך לתכנן מצגת יותר דינאמיות ומשולבות אנימציה או הפקת סרטון.

בחירת הפורמט הנכון

חשוב מאוד לתכנן את הפורמט של המצגת, בבחירה בין פאוורפוינט פלאש או וידאו כדאי לקחת בחשבון שיקולים כגון התנאים הקיימים לתצוגת מצגת עסקית, משקל הקובץ , שימוש בוידאו , אנימציות , מטרות וסוגי התכנים.

 

תיק עבודות  | מצגות פאוור פוינט | מצגות פלאש |
המוצרים שלנו

איך להעביר מצגת עסקית ?

ניתן להעביר מצגת עסקית עם או בלי מנחה. כאשר מתכננים מצגת עסקית המועברת ללא מנחה צריך לתכנן היטב את כמות התכנים, הזמנים והמעברים בין השקפים, יש צורך להתחשב בזמן המסך של הטקסטים ולבדוק תיזמונים של אלמנטים גראפים. בכל מקרה חשוב לזכור כי מצגת עסקית היא כרטיס הכניסה של בעל עסק או החברה, לכן חשוב לתכנן אותה היטב ועדיף עם בעל מקצוע