מצגת עסקית ...כדאי לדעת

למה מצגת עסקית ?

מצגת עסקית מאפשרת להציג את העסק באופן הממוקד ביותר הן בצד הויזואלי והן בתכנים והמסרים. לרוב המצגת כוללת תמונות או אייקונים  לצד טקסטים שיווקים או גרפים .מצגת עסקית יכולה ליצור אווירה ללקוחות, מיקוד והקשבה,היא מאפשרת להציג את העסק מול קהל רחב, או בפגישה אישית באופן הכי ממוקד וברור. המצגת מאפשרת להציג את השירותים השונים , את סל המוצרים של החברה, את הנתונים הכלכליים והדוחות באופן ויזואלי , ברור, החלטי שמחזק את הפרזנטור וממקד את הצופה.
חשוב שהמצגת תלווה את הפרזנטור ,תשלים ותחזק את דבריו.

בקצב החיים המהיר והדינאמי קהלי היעד כבר ראו הרבה צורות שונות של פרסומת ושיווק, זמנם או סבלנותם קצרים – כך או כך הרושם הראשוני הוא הקובע, לכן כאשר באים להרכיב מצגת עסקית צריך לשקול הכל על מנת שהמצגת תשיג את התוצאות הרצויות.

למה מצגת עסקית ?

מצגת- הפנים של החברה

חשוב לזכור שהמצגת אלא הפנים של החברה כלפי חוץ / פנים והיא מחויבת לרמה הגבוה ביותר של תצוגה . מעבר להכנת מצגת יפה חשוב לדעת להעביר את המסר הנכון וחשוב להעביר את המסר במינימום של זמן, ושלא תהיה מייגעת ותאבד את המטרה שלה.

 

תיק עבודות  | מצגות פאוור פוינט | מצגות פלאש |
המוצרים שלנו

תכנון נכון

הזמן המומלץ למצגת הוא כ-  25 -30  דקות, תמיד .כמות השקפים הנכונה למצגת עניינית אך מקיפה לזמן זה  היא 15- 20 שקפים לכל היותר .אם יש לכם 20 דקות לערך של פרזנטציה אז תשתדלו להגיע ל -12 שקפים ושהתכנים יהיו מדוייקים וענייניים למטרה.
אם המצגת מיועדת לשליחה במייל אז צריך לשאוף לעד 10 שקפים.
מצגת עסקית מקצועית צריכה לכלול מסרים מדויקים, גרפיקה איכותית המתאימה לקו הגרפי של העסק ותכנון זמן נכון.
חשוב להתאמן ולבדוק איך המצגת משרתת אותנו ( ככה תדעו יותר מה המצגת הנכונה עבורכם )