תהליך העבודה

מחקר שוק ולמידת הצורך

שלב המחקר הוא הבסיס ליצירת תוצר רלוונטי ומבודל. אנחנו יודעים לשאול את השאלות הנכונות, לחקור את מצב השוק, לשלב ערכי תדמית קיימים ובמידת הצורך ליצור גם חדשים על מנת ליצור כלי שיווק ומכירה אפקטיביים.

 

אפיון קריאטיבי

לפני שמדליקים מחשב ולפני שחושבים על צבע או צורה, אנחנו ניגשים למלאכת האפיון הקריאטיבי. בשלב זה אנחנו בוחנים רעיונות ראשוניים, קובעים את "הנשמה" של הפרויקט ומגדירים את החוויה שהמוצר המבוקש צריך להעביר לקהל. החשיבה הטרייה והראשונית על הדברים היא ההבדל בין מוצרים פרסומיים בולטים למוצרים שהם בגדר "בסדר".

עיצוב גרפי

לכל החלטה עיצובית וקריאטיבית יש סיבה ויש מטרה ברורה: העברת עולם שלם של מסרים ושל תחושות. בין אם מדובר בעיצוב לוגו, אתרי אינטרנט או מצגות, אנחנו יודעים לעבוד ביד חופשית בתוך גבולות המדיה על מנת להוציא מוצרים איכותיים בכל פעם מחדש.
כסטודיו אשר מצוי בחזית הטכנולוגיה, אנחנו שמים דגש על ערכים כמו חווית המשתמש, ממשקים גרפים ידידותיים ועיצוב של אפליקציות וסרטונים בעלי נוכחות.

התאמת המוצר והטכנולוגיה

טכנולוגיה היא כלי רב עוצמה - הוא יכול להפוך כל אתר וכל מצגת למרהיבה אך עודף ממנה יכולה להפוך פרויקטים למורכבים ומסורבלים מידי. הניסיון הרב והידע הטכנולוגי הקיים בסטודיו, מאפשרים לנו לשלוט במגוון רחב של סביבות טכנולוגיות וכלי פיתוח ולקבוע את הפתרון הנכון לטובת חוויה משופרת, הדמיה עשירה וגמישות רבה.

פיתוח האתרים בחברה נעשה בסביבות asp, aspx, php ומציע יכולות ניהול תוכן פשוטות ורחבות מאוד. פיתוח האתרים ופלטפורמת הניהול מתבצע תוך חשיבה על קידומם במנועי חיפוש עיקריים ובראשם גוגל ותאימות לסטנדרטים נפוצים ותקנים בינלאומיים.